طراحی واجرای پروژه آشپزخانه شهریار 3
زمان اجرا
0
متراژ
0 متر

مراحل قبل از انجام پروژه

نتیجه نهایی پروژه آشپزخانه شهریار 3

آشپزخانه2

طراحی و اجرای آشپزخانه

مجموعه ساختمان سازی و بازسازی رنویت آرک

کابینت آشپزخانه هم مانند دیگر فضاهای منزل دارای اهمیت بسیار زیادی در مرحله طراحی قبل از اجرا دارا می باشد.از طرفی کابینت آشپزخانه بیشترین فضای موجود در آشپزخانه را تشکیل می دهد با این حساب انتخاب کابینت مناسب و نحوه نگهداری از آن می تواند از سئوالات و مشکلات مالکان ساختمان باشد.

از جمله موارد تعیین کیفیت نحوه ی اجرای صحیح کابینت و دکور چوب است و انتخاب درست در نوع و جنس بسیار حائز اهمیت است که آن نیز بستگی به تشخیص کارفرما و راهنمایی مناسب و جامع از جانب کارشناسان خبره دارد. 

خدماتی که ارائه می شود به کارفرمایان محترم می بایست با توجه به کاربری فضا، pvc بودن لبه ها ،90 درجه نصب کردن کابینت ها، توجه به جنس،استفاده از یراق آلات مرغوب، استفاده از نیروی اجرایی مناسب با توجه به طرح موجود و نقشه های مورد تایید کارفرما، بودجه و سلیقه ی کارفرما و… همه و همه در کیفیت کار تاثیر گذار خواهد بود و شرکت بازسازی ساختمان و نوسازیی رنویت آرک تلاش می کند تمامی مراحل کار را به بهترین حالت ممکن و با خواست نیازهای کارفرما به پایان رساند.

برای طراحی دکوراسیون داخلی خود با ما تماس بگیرید

شهریار کجاست ؟

شهریار، مرکز شهرستان شهریار در استان تهران است. این شهر، مهم‌ترین شهر در غرب استان تهران است که کیفیت هوای آن از تهران به علت وجود باغات بهتر است. این شهر دارای باغات بسیار بوده محصولات باغی این شهر معروف است.

 

امتیاز و دیدگاه کاربران رنویت آرک

موفق باشید

مهدی

مهدی

کرج هم پروژه دارین

رحیم ایمانی

رحیم ایمانی

پروژه ها

X