طراحی و تخریب و نوسازی پروژه ویلای فشم
زمان اجرا
0
زیربنا
0
زمین
0
طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی فشم

حال و پذیرایی پروژه فشم

آشپزخانه پروژه فشم

اتاق خواب پروژه فشم

بار پروژه فشم

فشم کجاست-Fasham

اوشان، فشم، میگون یا شهر رودبار قصران (معرّب رودبار کوهسران) یکی از شهرهای شهرستان شمیرانات و مرکز بخش رودبار قصران در استان تهران است. شهر اوشان، فشم، میگون دارای سه محله اصلی با نام‌های فشم، ‌اوشان و میگون می‌باشد. در گفتار عامیانه این شهر بیشتر با نام اوشون فشم مشهور است.

اوشان، فشم، میگون باغ‌شهری در ۲۵ کیلومتری شمال شرقی شهر تهران بوده و در میان رشته کوه البرز قرار دارد. این شهر عموماً کوهپایه‌ای و سردسیری بوده و هوای آن در بهار و تابستان معتدل و در زمستان و پائیز بسیار سرد و پربارش می‌باشد. بارش سنگین برف در زمستان منجر شده در شمال این شهر سه پیست اسکی شمشک، دربندسر و دیزین به‌وجود آید.

این شهر یکی از مراکز تفریحی تهران بوده و تعداد زیادی رستوران و قهوه‌خانه در آن قرار دارد. در این شهر به عنوان یکی از ییلاقات تهران، ویلاسازی‌های زیادی صورت گرفته‌است.

روستاهای ایگل، باغگل، آهار و شکرآب در مسیر بعد از اوشان، فشم، میگون و همچنین روستاهای امامه در مسیر دو راهی امامه (نرسیده به فشم) و در مسیر سمت راست میدان فشم روستای روته و بعد به روستای زایگان (زاگون) می‌رسیم، لازم است ذکر شود در دوراهی زایگان سمت چپ به سمت روستا لالان (شمیرانات) و مستقیم روستا آبنیک (اونک)، گرمابدر و دشت لار و در مسیر چپ از دوراهی فشم شهر میگون و شهر دربندسر از مناطق تفریحی‌اند.

 

امتیاز و دیدگاه کاربران رنویت آرک

موفق باشید

مهدی

مهدی

کرج هم پروژه دارین

رحیم ایمانی

رحیم ایمانی

دانستنی های ساختمان
مدیر سایت

همه چیز در مورد روفیکس

به عنوان یک مهندس و یا یک دانشجو باید ویژگی‌های انواع سقف‌ها را بدانید تا بتوانید بهترین نوع آن‌ها را متناسب با سازه‌های مختلف انتخاب

ادامه مطلب »

پروژه ها

X