چگونه مبل چرمی را برق بیندازیم؟

چگونه مبل چرمی را برق بیندازیم؟

چگونه مبل چرمی را برق بیندازیم؟

یکی از مبل های زیبا مبل چرمی میباشد.در ادامه مطلب زیر با نحوه برق انداختن مبل چرمی آشنا شوید.

مبلمان چرمی از مبل های بسیار لوکسی است که طرفداران زیادی دارند و افراد فارغ از این که چه مبلی انتخاب می کنند دوست دارند برای آن از روکش چرمی استفاده کنند تا جلوه آن بیشتر شود.

مبلمان چرمی می تواند دکوراسیون شما را از یک دکوراسیون معمولی به دکوراسیون لاکچری تغییر دهد.

این مبل علاوه بر منازل در ادارات زیادی نیز استفاده می شود، قصد شرکت ها برای استفاده از این مبلمان به نوعی جلوه کردن در چشم ارباب رجوع در بدو ورود است، هرگز نباید تاثیرات دکوراسیون را در جلب نظر افراد دست کم بگیرید.

همانطور که قطعا می دانید مبل چرم با وجود تمام این مزیت ها مشکلاتی نیز دارد که ما سعی کردیم در مطالب مختلف اطلاعاتی را برای نگهداری از این مبلمان در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. در این مطلب نیز میخواهیم شما را با نحوه برق انداختن این مبل آشنا کنیم تا مبلمان منزل شما همیشه مثل روز اول بدرخشد.

تمیز کردن هر روزه مبل چرمی

اگر می خواهید مبلتان همیشه تمیز بوده و بدرخشد سعی کنید حداقل روزی یک مرتبه آن را با دستمالی نمدار تمیز کنید. اگر مبلتان کثیف شد فورا آن قسمت را با آب و سرکه تمیز کنید.البته از مواد شوینده نیز می توانید برای تمیز کردن این مبلمان استفاده کنید و بعد کف روی مبل را با یک دستمال خشک تمیز کنید.

 

 

براق کننده مبل چرمی

واکس های براق کننده مبل چرمی را می توانید از فروشگاه ها تهیه کنید. بهتر است از این واکس ها به صورت 6 یا 12 ماه یکبار استفاده شود.

در زمان استفاده از این براق کننده ها بهتر است براق کننده را روی دستمال تمیز اسپری کرده و به صورت دایره ای بر روی مبل بزنید.

اگر براق کننده خریداری شده جامد بود بهتر است با دست آن را بر روی مبل بزنید تا چرم بهتر مواد را جذب کند.

 

 

بهترین روغن برای چرم

مبل های چرمی را می توانید با برخی از روغن ها مثل روغن نارگیل نیز برق بیاندازید و البته استفاده از این رئغن باعث افزایش طول عمر مبلمانتان نیز می شود.

ترکیب روغن زیتون و سرکه نیز می تواند برای براق کردن مبل چرمی مورد استفاده قرار گیرد.

به یاد داشته باشید موادی که برای تمیز و براق کردن مبل چرمی گفته شد ممکن است چرم مبل شما را از بین ببرد از این جهت بهتر است ابتدا این محلول را بر روی قسمت پشتی مبلمانتان که مشخص نیست امتحان کنید و اگر اتفاقی نیافتاد لک را با آن تمیز نمایید.

X