چگونه خود فانوس ها را تزیین کنیم؟

چگونه خود فانوس ها را تزیین کنیم؟

چگونه خود فانوس ها را تزیین کنیم؟

فانوسها خود برای  تزیین هستند. خود فانوس ها نیاز به تزییناتی دارند. در ادامه مطلب زیر با روش های تزیین خود فانوس آشنا شوید.

روش های مختلف برای تزیین فانوس های دکوری:

برای یک ثانیه هم که شده، فکر نکنید که قرار دادن شمع سفید ساده در فانوس شما خسته کننده خواهد بود. گاهی اوقات یک تزیین ساده بهترین چیز است.

می توانید فانوس خود را با شاخ و برگ های خشک اما زیبا تزیین کنید، اگر پاییز را دوست دارید، قرار دادن شاخه های خشک با برگ های زرد پاییزی، امکان لمس حس و حال پاییز را در هر فصلی از سال در منزل شما ممکن خواهد کرد.

اسفاده از ربان و گل های مصنوعی زیبا و متناسب با اندازه ی فانوس، در قسمت بالای آن و قرار دادن یک شمع متضاد با رنگ فانوس می تواند یک تزیین متفاوت برای آن باشد.

در طراحی دکوراسیون داخلی تان کمی جسور باشید، این جسارت ها بازتاب چشم گیری دارند. چنانچه عاشق دریا هستید، یک جرقه ی ساحلی را در دکور خود اضافه کنید، در صورتی که عاشق بیابان، کویر و … هستید تکه ای از آن را در خانه ی خود طراحی کنید.

برای خلق یک فضای ساحلی کافیست فانوس بزرگی با دیوارهای شیشه ای انتخاب کرده، درب آن را باز کنید و مقداری شن و ماسه ی تزیینی سفید بر روی کف آن اضافه کنید، در این حالت می توانید شن و ماسه را به صورت یکنواخت ریخته یا اینکه اجازه دهید شن ها حالت بالا و پایین داشته باشند، سپس یک ستاره ی دریایی بزرگ را در گوشه ای از ماسه ها قرار داده و شمع ستونی سفید و قطوری را در مرکز آرایش خود بگذارید.

 فروش فانوس تزئینی

از فانوس به عنوان گلدان استفاده کنید و گل های سبز و زیبایی خود را در آن ها قرار دهید. یکی از زیبا ترین گیاهانی که می تواند در یک فانوس تزیینی بدون شیشه جای گیرد، گل گندمی است، زیرا برگ های این گیاه حالت ریزشی دارد و ریزیش این برگ ها از لابه لای میله های فانوس بسیار زیباست. برای این کار کافیست یک ظرف پلاستیکی با ارتفاع کم را انتخاب و آن را به رنگ فانوس در آورید، سپس با خاک مناسب پر و درون فانوس قرار دهید، نکته ی مهم این جاست این ظرف را با خز های سبز، یا برگ های خود گیاه یا هر چیز تزیینی دیگری پوشش دهید تا چندان قابل رویت نباشد. سپس ریشه ی گیاه خود را در این ظرف بکارید.

فانوس های تزیینی بدون شمع بی مفهوم هستند، اما حین گذاشتن شمع داخل آن ها باید نکاتی را هم در نظر بگیرید. هرگز شمع های کوتاه را در یک فانوس بلند قرار ندهید، در این صورت زیبایی فانوس از بین می رود، ارتفاع شمع های درون یک فانوس باید تا حد دو سوم ارتفاع فانوس باشد، اگر می خواهید چند شمع درون یک فانوس قرار دهید ارتفاع شمع ها را متفاوت انتخاب کنید اما لزوماً باید ارتفاع یک شمع تا دو سوم فانوس باشد.

چگونه خود فانوس ها را تزیین کنیم؟
چگونه خود فانوس ها را تزیین کنیم؟
X