چرا اخذ مجوز ساختمان الزامیست؟

چرا اخذ مجوز ساختمان الزامیست؟

چرا اخذ مجوز ساختمان الزامیست؟

اولین کار برای ساخت یک ساختمان اقدام برای گرفتن مجوز میباشد.درادامه مطلب برای شما میگوییم که چرا اخذ مجوز ساختمان الزامیست.

چرا اخذ مجوز ساختمانی الزامی است؟

اول ایمنی: مهمترین هدف آیین نامه ساختمان، ایمنی شما و خانواده شماست، برای مثال، دستورالعمل‌های نرده در آیین‌نامه بین‌المللی ساختمان به تفصیل آمده و ویژگی‌ها و طراحی‌هایی که در خصوص تولید و توزیع نرده بایستی رعایت گردد تماما در این آیین نامه تعریف شده است، این الزامات، ایمنی کودکان کوچک و همچنین هر کسی که ممکن است از پله استفاده کند را تضمین می نماید. ویژگی‌های تعریف شده برای نرده توسط این دستورالعمل، مانند ارتفاع استاندارد و حداکثر دور، تضمین می کند که این تکیه گاه به راحتی توسط افراد در هر سنی قابل گرفتن است و این همان ایمنی است که به آن تاکید کردیم.

پرسیده‌اید چرا مجوز گرفتن؟

بزرگترین خطر عدم رعایت، آسیب دیدن و دچار شدن به تهدید است. ما اخیراً در حین بازسازی حمام، یک سیم الکتریکی کاملاً در معرض دید را کشف کردیم که زیر یک وان فولادی قرار داشت، جالب اینکه آن را صاحب خانه قبلی در آنجا قرار داده بود و واقعا نیازی به کار سختی نیست برای رسیدن به این نتیجه که چنین کاری چگونه می توانست به راحتی منجر به برق گرفتگی شود. اما عواقب وخیم دیگری نیز وجود دارد که ممکن است از عدم دریافت مجوزهای لازم ناشی شود، هر مشاور املاک و مستغلاتی به احتمال زیاد داستانی در مورد فروش ویلا برای تعریف دارد که تحت تاثیر عدم رعایت استانداردهای تعریف شده قرار گرفته است.

اگر متراژ گزارش شده خانه با آنچه که ثبت شده مطابقت نداشته باشد، یک پرچم قرمز است که می تواند فروش خانه را بعدها نفی کند. ممکن است در غیاب مجوز کار، ساخت ویلای شمال را پیش ببرید که می تواند یک تلاش پرهزینه شامل تخریب و تکرار مراحل کار باشد، از طرفی جریمه‌ها، دعاوی حقوقی و سایر مشکلات حقوقی همگی از نتایج احتمالی تکمیل کار بدون مجوز لازم هستند.

چرا اخذ مجوز ساختمان الزامیست؟
چرا اخذ مجوز ساختمان الزامیست؟
X