نکات خرید مبل تخت خواب شو چیست

نکات خرید مبل تخت خواب شو چیست

نکات خرید مبل تخت خواب شو چیست

یکی از وسایل های ضروی و خاص در خانه های کوچک امروزی مبل تخت خواب شود میباشد. در ادامه مطلب زیر نکات خرید این نوع مبل را برای شما آورده ایم.

 

امروزه کوچک بودن متراژ آپارتمان ها و خانه ها باعث شده که مردم درصدد بر بیایند که از بیشترین پتانسیل موجود در فضای خانه برای کارهای خود استفاده کنند. یکی از مواردی که به افراد این اجازه را می‌دهد تا از پتانسیل فضا بیشترین استفاده را ببرند استفاده از مبلمان تختخواب شو است که اخیراً طرفداران زیادی پیدا کرده است و بسیاری از برندها و کارخانه ها به سمتی می روند که تولیدات این مبل را بیشتر کنند.

 

 

برای اینکه شما بتوانید انتخاب بسیار خوبی داشته باشید و از خرید خود نهایت رضایتمندی را داشته باشید لازم است که به راهنمایی های ما در این زمینه توجه کنید. یکی از مهم ترین نکاتی که در خرید مبل های تخت خواب شو باید مورد توجه قرار گیرد جنس پارچه این مبلمان است. پارچه هایی که بافت درشت و برجسته دارند نمی توانند برای مبل های تختخوابشو گزینه مناسبی باشند.

 

 

با اینکه این نوع پارچه ها زیبایی چشمگیری دارند و جذابیت خاص خودشان را دارند اما چون قرار است از این مبل ها برای خوابیدن هم استفاده شود باعث می‌شود که هنگام خوابیدن اذیت نشوید و همچنین هزینه زیادتری هم پرداخت کنید. مبل های تختخوابشو برای فضاهای کوچک و محدود طراحی شده اند. حتما قبل از خرید مبل های تخت خوابشو به فضای در دسترس خود توجه کنید.

 

بعضا پیش می آید که از روی نا آگاهی و ندانستن اصول وسایل را طوری انتخاب و خریداری می کنید که فقط صرف هزینه کرده اید و هدف اصلی که زیبایی و آرامش محیط است از دست می رود. حتی با چیدمان غلط و غیر اصولی جوری وسایل را می چینید که تررد در منزل مشکل می شود و خانه شبیه انباری از وسایل نو می شود! برای اینکه از اتفاق های این چنینی جلوگیری کنید بهتر است قبل از خرید، مبل را به حالت تخت باز کنید و همه ی جوانب را در نظر بگیرید و مطابق با فضایی که در دست دارید خرید نمایید.

 

در خرید مبل های تختخواب شو به اسکلت مبل توجه ویژه ای داشته باشید. در صورتیکه قرار است روزی حداقل دو بار باز و بسته شود، لازم است که بدنه باید آنقدر مقاوم و محکم باشد که بتوانید مدت زیادی بدون مشکل از آن استفاده کنید. از جمله بهترین اسکلت های مبل های تختخوابشو اسکلت هایی از جنس فلز است.

 

همچنین پایه های استیلی که به بدنه مبل پرس می شود نسبت به بقیه جنس ها کیفیت بیشتری دارد. ولی اگر کاناپه ای که خریداری کردید پایه چوبی دارد حتما مطمئن شوید که پایه ها با چسب به بدنه کاناپه محکم شده باشند. پایه هایی که توسط میخ به بدنه اصلی وصل شده اند بعد از گذشت مدتی شل می شود و باعث نامیزان شدن و لق خوردن تختخواب می شود.

 

قبل از اینکه کاناپه دلخواهتان را انتخاب کنید، آن را باز کنید و روی همه ی قسمت ها بنشینید و مطمئن شوید که همه جای آن مثل مرکزش نرم و راحت باشد و به تعادل مدل های دو نفره هم توجه کنید.

 

اسکلت و بدنه کاناپه‌های تخت‌خواب‌شو باید حتما دارای مقاومت خوبی باشند و تشک آنها قطر مناسبی برای نشستن و خوابیدن داشته باشد، زیرا اگر اینطور نباشد بخاطر استفاده ی زیاد به سرعت خراب می شود. یکی دیگر از دلایلی که باید این استحکام وجود داشته باشد این است که تخته چوبی زیرین آن لق نباشد و تکان نخورد.

 

وقتی قصد دارید مبل تختخوابشو بخرید حتما از کسی که آنها را خریداری میکنید بپرسید که آیا تشکی برای تعویض و جایگزین کردن وجود دارد. وقتی که از این موارد اطلاع داشته باشید با اطمینان خاطر بیشتری خرید خود را انجام می دهید.

 

X