نکاتی که باید درمورد میز کنسول بدانیم

نکاتی که باید درمورد میز کنسول بدانیم

میز کنسول ها ذر ورودی منزل و تزیین ان نقش به خصوصی دارد در ادامه مطلب زیر به شما عزیزان نکاتی گفته می شود

انواع میز کنسول و قیمت آنها

میز کنسول در دکوراسیون خانه های امروزی به عنوان یک وسیله ثابت و یک عضو دائم قرار دارد و دیگر مثل گذشته نیست که فقط در بعضی از خانه ها آن را مشاهده کنید. در بیشتر خانه ها افراد سعی می‌کنند که میز کنسولی مطابق با سبک خانه و فضای منزل خود داشته باشند.

 

حتی افرادی که در خانه های خیلی کوچک و آپارتمان ها هم زندگی می کنند سعی می کنند متناسب با فضایی که در اختیار دارند میز کنسول و آینه متناسب با آن را خریداری کنند. زیرا حضور آینه در خانه ها باعث بزرگتر به نظر رسیدن خانه میشود.

میز کنسول پذیرایی

میز کنسول به همراه آینه که در بازار و فروشگاه های مختلف عرضه می شود در رنگ ها، طرح ها و سبک های مختلفی تولید شده اند و به مشتری ها عرضه می شوند و با توجه به موادی که در ساخت آنها به کار رفته رنج قیمت بسیار مختلفی دارند و یکی از اصلی ترین موارد در هنگام خرید آن ها علاوه بر زیبایی و تناسب قیمت آنها می باشد.

 

اگر جنس میز کنسول به همراه آینه از فلز باشد مثل برنج یا برنز، قیمت بیشتری از نمونه های چوبی خواهد داشت که نمونه های فلزی بیشتر متناسب با دکوراسیون های اشرافی می باشند.

 

کنسول ها در واقع نوع خاصی از کمد ها هستند که چند منظوره می باشد و در سال‌های اخیر جایگاه خودشان را در بیشتر خانه ها پیدا کردند.

میز کنسول در واقع کمد دکوری لوکس است که طراحی منحصر به فردی در ساخت آن به کار رفته است و در اتاق نشیمن و پذیرایی از آن استفاده می شود و اگر در انتخاب آن دقت کافی را به خرج دهید شاهد تاثیر مثبت و چشمگیر آن در دکوراسیون خانه خود خواهید شد.

ابعاد میز کنسول

همان طور که اشاره کردیم خرید هر وسیله ای در دکوراسیون اگر در ابعاد متناسب خود باشد باعث زیباتر شدن فضا خواهد شد. در مورد کنسول ها هم انتخاب کردن کنسول مناسب با ابعاد متناسب یکی از گام های مهم است.

 

اندازه استانداردی که برای میز کنسول درنظر می گیرند عرض 130، عرض 140، عرض 150 و 180 می باشد. البته برای خانه های بزرگتر ابعاد کنسول با عرض 200 و 220 هم وجود دارد که شما با توجه به فضایی که در اختیار دارید باید نمونه متناسب خود را خریداری کنید.

جنس میز کنسول

همانطور که اشاره کردیم مواد مختلفی برای ساخت میزهای کنسول به کار می رود که معمولاً میز کنسول هایی که در بازار دیده می شود جنس چوبی، ام دی اف و یا فلزی دارند.

چوب روس و چوب راش و بلوط و گردو چوب هایی هستند که در ساخت میز کنسول از آنها استفاده می شود و هرچه مقاومت چوب و کیفیت آن بالا تر باشد قیمت بیشتری هم خواهد داشت.

 

باز هم تاکید می کنیم که هنگام خرید میز کنسول به دکوراسیون خانه خود توجه کنید و میز کنسولی را برای خانه خود انتخاب کنید که بین وسایل تضاد ایجاد نشود و با ایجاد هارمونی بین وسیله های مختلف زیبایی را چند برابر کنید.

 

خرید اینترنتی آینه و کنسول مدرن

آینه و کنسول ها هم مانند خیلی از محصولات دیگر به صورت اینترنتی به فروش میرسند و شما با این کار در وقت خود صرفه جویی میکنید اما به این نکته توجه داشته باشید که از سایت ها و فروشگاه های معتبر که به شما تضمین سلامت کالا را می دهند خرید خود را انجام دهید زیرا در خرید اینترنتی این امکان فراهم نیست که همه ی زوایای محصول را به شخصه چک کنید و گارانتی این اطمینان را به شما می دهد که اگر ایرادی بود بتوانید مرجوع کنید.

 

آینه کنسول سلطنتی

کنسول های سلطنتی که اغلب از جنس چوب یا برنز هستند در دسته ی گرانترین کنسول ها قرار دارند و مناسب دکوراسیون سنتی و کلاسیک هستند. این کنسول ها ظاهر پر زرق و برقی دارند و بهتر است نوعی را انتخاب کنید که با سایر لوازم منزل مثل مبلمان و سبک کلی هم خوانی داشته باشد.

کنسول چوبی معرق

در کنسول های چوبی معرق کاری شده با توجه به جنس چوب و حجم چوبی که به کار رفته و همچنین میزان هنر دستی که برای معرق کاری آن صرف شده قیمت ها متفاوت خواهد بود. گاها این کنسول ها بدون آیینه و گاهی با آیینه هماهنگ با همان طرح عرضه می شوند که این موارد نیز در قیمت تاثیر گذار است.

X