نکاتی درمورد مبل سفید برای دکوراسیون

نکاتی درمورد مبل سفید برای دکوراسیون

اکثر ما فکر میکنیم که رنگ سفید بدرد خانه ما نمیخورد در ادامه مطلب زیر با مبل سفید در دکوراسیون بیشتر اشنا شوید

وقتی که تصمیم به خرید وسایل مختلف برای چیدمان دکوراسیون منزل می گیریم اولین چیزی که ذهن ما را درگیر میکند انتخاب رنگ مناسب برای دکوراسیون است اینکه برای دکوراسیون چه رنگی را تم اصلی قرار دهیم و وسایل مختلف را با چه رنگ هایی باهم ترکیب کنیم جزو مواردی است که برای دکوراسیون اهمیت زیادی دارد. در بین رنگ های مختلفی که می توانید برای مبل و سایر وسایل انتخاب کنید رنگ سفید جزو آن دسته رنگ هایی است که همیشه جذابیت دارد و هیچ وقت تکراری نمی شود و رنگ سفید این قابلیت را دارد که با خیلی از موارد دیگر ترکیب شود و یک دکوراسیون زیبا را به وجود آورد

حتی در بین رنگ های سفید هم تنوع وجود دارد و انواع مختلف رنگ های سفید را داریم که می توانید برای طراحی و چیدمان دکوراسیون از انواع مختلف این رنگ ها استفاده کنید. انواع رنگ های سفید به شرح زیر است:

رنگ سفید ساده

رنگ سفید گچی

رنگ سفید استخوانی

رنگ سفید عاجی

رنگ سفید مرمری

رنگ سفید کاپوچینویی

رنگ سفید صدفی

رنگ فیلی ملایم

رنگ سفید – یاسی

رنگ سفید – سبز

رنگ سفید – آبی

 

اگر تصمیم گرفتید برای منزل خود دکوراسیونی با رنگ سفید داشته باشید با این کار انرژی زیادی در محیط پخش می کنید و رنگ سفید باعث میشود منزل شما بزرگتر دیده شود. ولی فراموش نکنید برای اینکه تم کلی دکوراسیون از حالت یکنواختی خارج شود و خانه شما بی روح و سرد به نظر نرسد لازم است با یک سری وسایل خاص و یا کوسن های مبل پر زرق و برق این خنثی بودن را بشکنید.

رنگ سفید از آن دسته رنگ هایی است که انرژی مثبت زیادی را به همراه دارد و استفاده از آن باعث ایجاد آرامش در محیط می شود و همیشه در مورد مبلمان راحتی رنگ سفید جزو رنگ های پرطرفدار و جذاب است که خیلی ها تمایل دارند از این رنگ در مبلمان استفاده کنند اما نگران این هستند که این رنگ خیلی زود آلودگی‌ها و چرک بودن را نشان میدهد و لازم است که روکش مبل ها زود به زود شسته و یا تعویض شود.

 

اگر مایل باشید علاوه بر مبلمانی که در قسمت نشیمن و پذیرایی منزل می گذارید تختخواب و روکش تخت خواب هم رنگ سفید داشته باشد باید بدانید که اگر این رختخواب سفید با چوب ترکیب شود یک فضای کلاسیک در اتاق خواب شما به وجود می آید و اگر تمایل داشته باشید که سرویس خواب کلاسیک سفید در اتاق خود قرار دهید پیشنهاد می کنیم به محصولات همین سایت مراجعه کنید تا با انواع مختلف آن آشنا شوید.

اگر ساختار خانه شما طوری است که نور کمی دارد و نورگیری مناسبی در آن وجود ندارد می توانید از پرده های سفید رنگ استفاده کنید که روشنایی خانه را بیشتر کند یا برعکس اگر می‌خواهید اتاق خواب تاریک تری داشته باشید می توانید از پرده هایی استفاده کنید که رنگ های تیره داشته باشند.

 

در مورد رنگ سفید گفتیم که نگرانی خیلی از افراد برای استفاده از این رنگ به عنوان رنگ اصلی مبلمان به خاطر این است که خیلی زود آلودگی ها را نشان می دهد اما این ویژگی می تواند مثبت هم باشد از این رو که وسیله ای که آلوده و چرک می شود زودتر متوجه آن می شوید و زودتر آلودگی را از بین می برید مخصوصاً این ویژگی برای خانه هایی که فرزند کوچک دارند می ‌تواند خیلی مفید باشد زیرا کودکان مدام با قسمت های مختلف منزل در تماس هستند و بیماری و آلودگی خیلی زودتر به آنها منتقل می شود.

همانطور که در بین بیشتر خانواده‌ها رنگ سفید طرفداران زیادی دارد بیشتر تازه عروس ها نیز برای دکوراسیون خانه خود از رنگ سفید استفاده می کنند زیرا همانطور که گفتیم این رنگ هم جزو رنگ های آرامش بخش است و هم سرشار از انرژی مثبت می باشد و با بیشتر رنگ های مختلف می تواند ترکیب شود و ترکیب رنگ سفید و طلایی می تواند یک دکوراسیون چشمگیر را برای خانه یک نوعروس فراهم کند.

 

همانطور که گفتیم رنگ سفید این قابلیت را دارد که با بیشتر رنگ های دیگر ترکیب شود مثلاً شما می‌توانید از رنگ سفید به صورت ترکیبی با رنگ قرمز و یا رنگ های بنفش، سبز و طلایی در دکوراسیون منزل خود استفاده کنید ولی در نظر داشته باشید که هنگام ترکیب این رنگ ها با هم اگر تصمیم دارید تم اصلی سفید باشد سعی کنید از رنگ های دیگر کمتر استفاده کنید.

توجه داشته باشید که برای داشتن مبلمان سفید برای دکوراسیون منزل می ‌توانید انواع روکش هایی که این رنگ دارند را برای پوشش مبلمان خود انتخاب کنید که این روکش سفید می تواند جنس چرم داشته باشد و یا پارچه ای باشد و یا نخ پنبه و سایر جنس های دیگر که می توانند به رنگ سفید باشند.

 

چنانچه مبل شما به لکه های مختلف آغشته شد و دچار آلودگی شد و مجبور شدید که آن را در خانه تمیز کنید پیشنهاد می کنیم که مقالات دیگر ما که در مورد نحوه تمیز کردن مبل های سفید و مبل چرمی هست را مطالعه کنید تا بتوانید این کار را به راحتی در خانه انجام دهید.

X