نکاتی برای خریدمیز تلویزیون

نکاتی برای خریدمیز تلویزیون

میز تلویزیون یکی از مهم ترین نقش ها را در منزل ایفا میکند در ادامه مطلب زیر نکاتی درمورد خرید میز تلویزیون به شما عزیزان گفته می شود

سایز مناسب میز تلویزیون

با توجه به این که تلویزیون مورد نظر شما چند اینچ است باید میز تلویزیونی خریداری کنید که کمی از طول تلویزیونتان بیشتر باشد. علاوه بر آن باید ارتفاع میز تلویزیونتان را نیز در نظر بگیرید ارتفاع میز شما باید تقریبا هم سطح نشیمن مبلمانتان باشد.

 

اندازه تلویزیون (اینچ)

طول میز (سانتی متر)

تا سایز 55

140

از 55 تا 60

160

بزرگتر از 60

بیشتر از 180

بهترین رنگ میز تلویزیون

مشکی، سفید و قهوه ای از رنگ های رایج برای میز تلویزیون می باشند. البته هر شخصی می تواند با توجه به دکوراسیون و سایر وسایل خود رنگ میز تلویزیون خود را انتخاب کند مثلا اگر شما از رنگ های خنثی برای منزل خود استفاده کرده اید می توانید برای شکستن رنگ در فضا رنگ میز تلویزیون را از رنگ های گرم انتخاب کنید.

 

میز تلویزیون مدرن

میزهای مدرن دارای خطوط صاف و موازی هستند، این میزها طرح های ساده و مینیمالی دارند، بعضی از آنها از مدل های طبقه ای و برخی دیگر از مدل های کنسولی بوده و دارای کمد یا کشو می باشند.

میز تلویزیون شیشه ای

این مدل میز چند سال جز مدل های پر طرفدار بود، در آن سال ها شما به خانه هرکسی می رفتید یک میز تلویزیون شیشه ای را مشاهده می کردید اما کم کم این میز از مد رفت و میز های چوبی جای آن را گرفت. دلیل این موضوع تنوع و مقاومت بیشتر میز های چوبی بود.

میز تلویزیونی چوبی

میز تلویزیون چوبی نسبت به میزهای دیگر طرفداران بیشتری دارد چرا که میز چوبی در طرح و رنگ های مختلف و متنوع تولید شده و همچنین با هر دکوراسیون و هر رنگی همخوانی دارد.

یکی از انواع میزهای چوبی میز تلویزیونی ام دی اف است، میزهای ام دی اف از کیفیت و مقاومت بالایی برخوردار هستند و در عین حال قیمت مناسبی هم دارند.

میز تلویزیونی دیواری

میزهای تلویزیونی جدید روی دیوار با فاصله از تلویزیون نصب شده و به نوعی معلق در هوا هستند این میزهای مدرن که تازه وارد بازار شده اند خیلی زود طرفداران خاص خود را پیدا کردند.

البته برخی استندهای فلزی دیواری یا زمینی نیز برای نصب تلویزیون وجود دارد که این استندها نیز مورد پسند و استفاده برخی از افراد قرار می گیرند.

میز تلویزیون طبقه ای

این نوع میز تلویزیون دارای دو یا سه طبقه است که از این طبقه ها می توانید برای گذاشتن متعلقات تلویزیون یا سایر وسایل صوتی و تصویری استفاده کنید. علاوه بر آن می توانید وسایل تزیینی زیبا و کوچک را نیز در روی طبقات آن قرار دهید.

میز تلویزیون ارزان

میزی که برای ساخت آن از متریال مرغوب و درجه یکی استفاده شده باشد، قیمت بالایی نیز دارد و به همان میزان از کیفیت و دوام بیشتری نیز برخوردار است.

اما سایت آفدکور برای راحتی و آسایش شما عزیزان امکانی را فراهم کرده است تا شما بتوانید محصول مورد نظر خود را با بهترین کیفیت و متریال و با قیمتی مناسب و ارزان از این سایت خریداری کنید.

X