موارد استفاده از محصولات حصیری در دکوراسیون

موارد استفاده از محصولات حصیری در دکوراسیون

موارد استفاده از محصولات حصیری در دکوراسیون

حصیرها به دلیل زیبایی و طبیعی بودن نقش زیادی در دکوراسیون دارند.در ادامه مطلب زیر با کاربرد حصیر در طراحی منزل شما را آشنا میکنیم.

یک. استفاده از حصیر برای ایجاد بافت به دکوراسیون

همانطور که گفتیم المان‌های طبیعی میتوانند ذهن را به سمت ویلاهای لوکس ساحلی ببرند و موجب جذاب شدن محیط شوند. در فضایی کاربردی مثل آشپزخانه میتوانید از کمی متریال حصیری در پرده، لوستر و صندلی اپن استفاده کنید تا بافت و عمق بیشتری به محیط تزریق شود.

دو. ایجاد گرما در دکوراسیون ناهارخوری با حصیر

صندلی‌های حصیری در تصویر زیر باعث گرمای اتاق ناهار خوری شده است. صندلی‌ها تقریبا اولین چیزی است که توجه را به خود جلب می‌کند. بنابراین هزینه برای خرید چنین مبلمانی میتواند مناسب باشد چون اجناس حصیری قرار است سالها با ما بماند و قوام بسیار بالایی نیز دارند.

سه. صندلی کار حصیری

بسیاری از طراحان به استفاده از لوازم حصیری در دکوراسیون داخلی علاقه‌مندند. در دفتر کار زیر دکور و کشوهای سفید، دستگیره‌های طلایی و صندلی حصیری مدل فرانسوی فضای منسجمی درست کرده است.

چهار. استفاده از حصیر در دکوراسیون منزل برای غیررسمی شدن محیط

از حصیر برای اضافه کردن بافت به محیط استفاده می‌کنند. همچنین در دکوراسیون داخلی منزل از حصیر برای فضاهای دوستانه و غیر رسمی استفاده می‌شود. در تصویر زیر در ابتدای ورود طرح مشکی و حصیری قاب پشت مبل توجه را به خود جلب میکند. این همه جذابیت بوسیله حصیر بوجود آمده است..

پنج. آباژور ایستاده با شید حصیری

در تصویر زیر شید آباژور از حصیر طبیعی و پایه آن از فلز برنج ساخته شده است. چنین آباژوری میتواند بهترین انتخاب برای نشستن و مطالعه در روزهای گرم و آفتابی باشد.

شش. ایجاد گرما به محیط با حصیر

طراح این آشپزخانه تنها یک چیز هنگام طراحی در سر داشت و آن ایجاد گرما به محیط بوده است. طراح سعی کرده که در اکثر وسایل از رنگ‌های گرم و خنثی استفاده کند و چه چیزی بهتر از صندلی‌های حصیری برای ایجاد گرما به محیط؟

هفت. در حصیری کنسول

رنگ‌ چوب این دو کنسول بیشتر به سمت سرد میرود ولی این موضوع را با نصب حصیر بر روی درها جبران کرده‌اند. چنین کنسول کلاسیکی بیشتر به سبک اسکاندیناوی نزدیک میباشد و محیطی بی‌نظیر برای جایگذاری لوازم ریز و درشت است.

هشت. لوستر حصیری

برای داشتن بافت‌های بزرگ در محیطی کمابیش ساده و مدرن لوسترهای حصیری را فراموش نکنید. خود لوستر با جنس بی‌نظیر و جزییات جذابی مثل طناب متصل‌کننده‌‌ی آن میتواند برای تمامی آشپزخانه‌ها با هر سبکی از ساحلی گرفته تا مدرن و روستیک مناسب باشد.

نه. صندلی آویز حصیری

در اتاق خواب زیر طراح قصد داشته فضایی برای مطالعه ایجاد کند ولی جای کافی برای اینکار نداشته است. بنابراین تنها یکی از میزهای پاتختی را کنار تخت گذاشته و در سمت دیگر تخت یک صندلی آویز حصیری نصب کرده تا فضای جالبی برای کتاب‌خوانی بوجود بیاورد.

ده. تکمیل دکوراسیون با حصیر

اگر دوست ندارید فقط به یک وسیله‌ حصیری اکتفا کنید بهتر است تصویر زیر را به خوبی ببینید. هیچکدام از وسایل با یکدیگر ست نیستند ولی در مجموع حال و هوایی بسیاز زیبایی بوجود آورده‌اند. لوستر و پاف حصیری کوچک با آباژور و میزهای کنار مبل هماهنگی کامل دارند. با کمی توجه میتوان دریافت که همه وسایل با دقت خریداری و چیدمان شده است.

یازده. استفاده از میز حصیری در دکوراسیون

جلومبلی به طرح خمیده و رویه‌ی شیشه‌ای که در اتاق کار تصویر زیر می‌بینید با رنگ سبز-آبی دیوارها همخوانی معرکه‌ای دارد. همچنین پرده‌های کرکره‌ای حصیری که رنگ بسیار متفاوتی از میز دارند و به این اتاق جذابیت رنگی بیشتری بخشیده است.

دوازده. اکسسوری‌های کوچک حصیری

اگر هنوز در مورد خرید وسایل حصیری بزرگ مردد هستید بهتر است که با اکسسوری‌‌های کوچک شروع کنید. برای مثال در تصویر زیر لیوان و زیر لیوانی‌ها انتخاب خوبی برای امتحان کردن اکسسوری‌های گوچک حصیری بوده و برای مهمانی‌های شبانه‌ بهاری بسیار عالی هستند.

سیزده. استفاده از حصیر در دکوراسیون فضای ورودی

فضای ورودی اولین تاثیر را بر مخاطبان میگذارد پس همواره باید شیک و جذاب باشد. در تصویر زیر جالباسی از جنس بامبو که جاکفشی و آینه هم دارد میتواند تمامی وسایل روزمره و مورد نیاز شما مثل کت، کیف، کفش و کلیدها را نگه دارد. به اضافه‌ی مهم‌ترین نکته‌ی آن که جای زیادی هم نمیگیرد.

X