طراحی دکوراسیون حمام کوچک با روش های مدرن

طراحی دکوراسیون حمام کوچک با روش های مدرن

طراحی دکوراسیون حمام کوچک با روش های مدرن

خیلی وقتا فکر میکنیم که برای حمام های کوچک دکوری نیاز نیست. در ادامه مطلب زیر روش های مدرن طراحی را برای شما آورده ایم.

در زمان های گذشته به طراحی دکوراسیون حمام و سرویس بهداشتی توجه زیادی نمی شد امروزه با پیشرفت تکنولوژی طراحی دکوراسیون برای این قسمت از منزل نیز از اهمیت زیادی برخوردار است. برای طراحی دکوراسیون داخلی حمام های کوچک و بزرگ ایده های زیادی وجود دارد که در ادامه این مطلب شما را با برخی از ایده ها برای دکوراسیون حمام های کوچک آشنا می سازیم.

امروزه در بیشتر منازل متراژ کمی به سرویس بهداشتی اختصاص داده شده است که با وجود سرویس بهداشتی با متراژ های کم هم می توانید دکوراسیون شیک و متفاوتی را برای حمام و سرویس بهداشتی منزل خود داشته باشید. بهتر است برای طراحی دکوراسیون حمام کوچک از کاشی های کوچک روی همه دیوار های حمام استفاده کنید زیرا این کاشی ها فضای حمام را بزرگتر نشان می دهند همچنین کاشی ها با طرح های راه راه و زیبا باعث بزرگ تر به نظر رسیدن فضای حمام می شوند. می توانید برای طراحی حمام های کوچک از انواع رنگ های روشن استفاده کنید زیرا رنگ های روشن در بزرگ تر به نظر رسیدن فضاهای کوچک می توانند موثر باشند.

برای قرار دادن انواع وسایل مورد نیاز نظیر حوله و شوینده ها و … می توانید از شلف دیواری در فضای دکوراسیون حمام های کوچک استفاده کنید. شلف های دیواری می توانند به فضای دکوراسیون حمام نظم و ترتیب خاصی ببخشند.

 

X