در هنگام خرید شیشه بالکن به چه نکاتی باید توجه کنیم؟

در هنگام خرید شیشه بالکن به چه نکاتی باید توجه کنیم؟

در هنگام خرید شیشه بالکن به چه نکاتی باید توجه کنیم؟

شیشه بالکن یکی از مهم ترین موارد برای ایمن سازی بالکن میباشد. در ادامه مطلب زیر نکات مربوط به خرید شیشه بالکن را برای شما توضیح داده ایم.

 

بالکن با منظره زیبا اگر نرده هایش جلوی دید را بگیرد هدر می رود. پوشش های شیشه ای برای بالکن یک شگفتی معماری شیک و پیچیده است که امکان دید باز و بدون وقفه از دنیای بیرون را فراهم می کند. برخلاف تصورات غلط رایج، پوشش های شیشه ای با کیفیت بالا ایمن و بادوام هستند. اگر نمی‌دانید چگونه بهترین خرید شیشه‌ای بالکن داشته باشید، این پست راهنمای کاملی است که از نکات مبتکرانه‌ای تشکیل شده است که به شما کمک می‌کند تا طرح مناسب را برای خانه خود انتخاب کنید.

انواع بالکن شیشه ای

این بهترین انتخاب شما برای منظره زیبا است. این طرح دارای پانل های عرشه شیشه ای است که حاشیه قاب ندارند. هیچ ساختار حمایتی قابل مشاهده ای وجود ندارد که دید شما را مختل کند. این محبوب ترین انتخاب برای بالکن ها، عرشه ها و تراس ها به دلیل طراحی بی وقفه آن است.

 شیشه بالکن فریم دار ( قاب دار )

بسیاری از صاحبان خانه‌هایی که ترجیح می‌دهند تا حدی متعارف در دکوراسیون خود را حفظ کنند و خواهان معماری محکم‌تری هستند، بالکن ‌های شیشه‌ای قاب‌دار را انتخاب می‌کنند. تنها تفاوت بین بالکن های شیشه‌ای قاب‌دار و بدون فریم، قاب‌های قابل رویت شیشه است.. آنها به نظر براق به نظر نمی رسند، اما زمانی که شما کودکان و حیوانات خانگی در خانه دارید و می خواهید احتمال تصادفات را به حداقل برسانید و در عین حال با روند معماری مدرن همگام باشید، انتخابی ارجح تر است.

شیشه سکوریت

شیشه سکوریت شده با گرما سخت می شود و حداقل شش برابر قوی تر از شیشه معمولی است. آنها در برابر خراش مقاوم هستند و شکستن آنها سخت تر است. اگر خرد شوند، خرده‌ها بسیار کوچک‌تر و بی‌دردتر هستند که خطر آسیب را به حداقل می‌رساند. شیشه‌ بالکن مدرن و درب‌های شیشه‌ای بیشتر از شیشه سکوریت ساخته می‌شوند. باز هم، این یک انتخاب محبوب در میان صاحبان خانه است که ایمنی را بیش از هر چیز در اولویت قرار می دهند.

مزایای قابل ملاحظه

بالکن های شیشه ای جدای از زیبایی شناسی و نمای بی وقفه، مزایای مختلفی دارند که در محبوبیت آن نقش اساسی دارند. برخی از این موارد عبارتند از:

نگهداری ناچیز مورد نیاز است

بر خلاف سایر مواد عرشه، نگهداری شیشه بسیار آسان تر است و برای محافظت از آن در برابر قرار گرفتن مداوم در معرض عناصر خارجی، نیازی به تکمیل و رنگ آمیزی مجدد ندارد.

انسداد باد

بالکن های شیشه ای با پانل های کامل شیشه ای ساخته شده اند که در انسداد باد بسیار مفید است. همچنین گرمای داخل خانه را به دام می اندازد و آن را برای خانه هایی در آب و هوای خنک تر مناسب می کند.

بدون زنگ زدگی

هیچ یک از اجزایی مانند گیره ها یا پایه های کابلی که برای نصب بالکن های شیشه ای استفاده می شوند، به مرور زمان خورده یا زنگ نمی زنند زیرا از فولاد ضد زنگ با کیفیت بالا ساخته شده اند.

ایمن شده است

صفحه جامد و ضخیم شیشه ای که سخت شده و تقریباً نشکن است، بسیار ایمن تر از شیشه های معمولی بالکن است، مگر اینکه با فشار خرد شود. .برای صاحبان خانه هایی که حیوانات خانگی و کودکان دارند، انتخاب مطمئن تری است.

نصب آسان تر

نصب هر نوع بالکن شیشه ای آسان است زیرا نیازی به حفاری یا هیچ کار مقدماتی نیست. از آنجایی که نصب آسان است، زمان نصب نیز کاهش می یابد.

از نظر زیبایی شناسی جذاب است

طراحی کلی شیک و ظریف است که به شما امکان می دهد حداکثر دید اطراف را داشته باشید
نکات طراحی شیشه بالکن برای خانه لوکس شما
بیشتر بخوانید
قدرت گرفته از افزونه نوشته‌های مرتبط هوشمند
معایب قابل ملاحظه

با وجود مزایای بی شمار، برخی از معایب احتمالی وجود دارد. یک اشکال عمده بالکن شیشه ای هزینه بالاتر در مقایسه با نرده های چوبی معمولی است. علاوه بر این، نصب نرده های شیشه ای باید سفارشی شده و به طور دقیق اندازه گیری شود تا محکم جا بیفتد.

معیارهای مورد نیاز

هنگامی که با مزایا و معایب آشنا شدید، قبل از انتخاب طرح بالکن شیشه ای، نیازهای شخصی خود را در نظر بگیرید. کارشناسان شیشه بالکن ونوس جام می توانند در این مورد به شما بهترین مشاوره را بدهند و در نظر گرفتن فاکتورهای زیر بحث در مورد اولویت های شما را آسان تر می کند.

نیازهای حریم خصوصی

انعطاف پذیری شما در خصوص حریم خصوصی، انتخاب بافت شیشه و طراحی کلی نرده را تعیین می کند. اگر می‌خواهید حداکثر حریم خصوصی را در ملک خود حفظ کنید، روکش‌های شیشه‌ای مات و نرده‌های ضخیم‌تر به شما این امکان را می‌دهند که از پیچیدگی شیشه لذت ببرید، اما به طور قابل توجهی از حریم خصوصی شما محافظت می‌کند.

حیوانات خانگی و کودکان

هنگامی که کودکان نوپا و حیوانات خانگی در خانه دارید، به مطمئن ترین طرح موجود نیاز خواهید داشت.

نگهداری

تعمیر و نگهداری سردردی است که بسیاری از صاحبان خانه می خواهند از آن اجتناب کنند.

در هنگام خرید شیشه بالکن به چه نکاتی باید توجه کنیم؟
در هنگام خرید شیشه بالکن به چه نکاتی باید توجه کنیم؟
X