در هنگام خرید آینه دکوراتیو به چه نکاتی توجه کنیم؟

در هنگام خرید آینه دکوراتیو به چه نکاتی توجه کنیم؟

در هنگام خرید آینه دکوراتیو به چه نکاتی توجه کنیم؟

یکی از زیباترین دکور ها با آینه های دکوراتیو در منزل انجام میشود. در خرید آینه های دکوراتیو نیاز به یک سری نکات میباشد .در ادامه مطلب زیر میخواهیم شما را با نکات در هنگام خرید آینه دکوراتیو آشنا کینم.

راهنمای تکمیلی خرید آینه

برای داشتن انتخابی بهتر در زمان سفارش آینه به نکات زیر توجه کنید:

با انواع آینه ها آشنایی داشته باشید: هر کدام از انواع آینه ها کاربرد خاص خودشان را دارند. برای مثال کاربرد آینه فلزی (قاب فلزی) بیشتر برای مدرنیته نشان دادن طراحی داخلی است. آینه های فلزی به علت استحکام زیادی که دارند از دوام و ماندگاری بالایی برخوردار هستند.

ابتدا مکانی که می خواهید از آینه استفاده کنید را از قبل مشخص کنید: در زمان خرید آینه به شکل و اندازه آینه توجه کنید: شکل و اندازه آینه ها با یکدیگر متفاوت است. شما باید در زمان انتخاب آینه به دکوراسیون منزل خود توجه کنید تا آینه ای مطابق با این دکوراسیون برای منزل انتخاب کنید.

در زمان خرید آینه به رنگ پشت آن توجه کنید: بعد از مرحله فنزو نوبت به مرحله اضافه کردن لعاب به پشت آینه می رسد. این کار از خورده شدن جیوه پیشگیری می کند. با این وجود زمانی که آینه ها از لایه روکش ضخیم پوشانده می شوند، میزان محافظت از جیوه هم افزایش می یابد و در نتیجه ماندگاری آینه هم بالاتر می رود.

به نوع شیشه اهمیت دهید: در زمان سفارش آینه می بایست به نوع شیشه ای که ساختار اصلی آینه را تشکیل میدهد هم توجه کنید. برای این کار کافی است که از صافی و شفافی سطح شیشه مطمئن شوید.

به لبه و قاب توجه کنید: یکی از مهم نکات در زمان خرید آینه این است که به استحکام لبه و قاب اهمیت دهید. به عبارتی زمانی که اتصال لبه های آینه در درون قاب محکم نباشد، احتمال شکستگی و دررفتگی آینه ها در زمان جا به جایی افزایش می یابد. معمولا قاب های پلاستیکی نسبت به انواع دیگر از استحکام بیشتری برخوردار هستند.

قیمت آینه را بررسی کنید: بی شک هر کسی باید در زمان خرید هر اقلامی به خصوص آینه قیمت ها را آنالیز کند. معمولا قیمت آینه ها بر اساس نوع برند، ابعاد، جنس و نوع آینه متغیر است.

بدقت کنید که جنس فلز قاب آینه مرغوب و با کیفیت باشد: در هنگام خرید آینه فلزی دکوراتیو از ضد زنگ بودن قاب مطمئن شوید. همچنین برخی از فلزات به کار رفته در اطراف آینه ها بسیار ظریف هستند. اگر میزان ظرافت آنها از حد نرمال خارج شود احتمال شکستگی قاب هم زیاد خواهد بود.
قاب آینه فلزی باید مستحکم باشد: آینه و فلز می بایست به صورت اصولی به یکدیگر وصل شوند. این کار از جدا شدن آینه و فلز در طول لرزش های متوالی جلوگیری میکند و موجب افزایش استحکام آینه می شود.
هماهنگی بین آینه فلزی و دکوراسیون داخلی را در نظر بگیرید. در زمان سفارش آینه فلزی به ست بودن لوازم منزل و آینه فلزی توجه کنید. رنگ و طرح قاب فلزی می بایست با رنگ کلی منزل هماهنگ باشد.
از افراد حرفه ای کمک بگیرید: برای اینکه بتوانید خریدی مطمئن را تجربه کنید بهترین راه این است که از افراد حرفه ای و متخصص کمک بگیرید. این افراد طراحی ایده آلی را متناسب با بودجه و فضای داخلی خانه انتخاب می کنند.

X