تاثیررنگ سبز در دکوراسیون خانه​

تاثیررنگ سبز در دکوراسیون خانه​
1

استفاده از رنگ های مختلف در دکوراسیون خانه موجب انتقال احساسات مختلف به فرد میشود. هر رنگ تأثیر فیزیکی و روحی خاصی را بر روی بیننده می گذارد و افراد واکنش های متفاوتی نسبت به رنگ های مختلف از خود نشان می دهند.

رنگ دکوراسیون

ترکیب درست و زیبای رنگ ها تاثیر زیادی در دکوراسیون منزل و زیبایی آن خواهد داشت. هر رنگ تاثیرات روانی ویژه ای را روی روحیه افراد می گذارد. در طراحی دکوراسیون منزل، انتخاب رنگ برای دیوارها، سقف و وسایل منزل از لحاظ روان شناسی بسیار مهم است. زیبایی و تاثیر روانی از فاکتورهای مهم در انتخاب رنگ برای وسایل منزل و بخش ها مختلف آن است و هر رنگ نشانه ای را به منزل شما می دهد. در این بخش ا ز رنویت آرک قصد دارین رنگ سبز را برای دکوراسیون منزل بررسی می کنیم و تاثیر این رنگ را بر روحیه افراد بیان می کنیم.

رنگ سبز

رنگ سبز برای دکوراسیون منزل بسیار زیبا است. این رنگ با تمام رنگ ها ترکیب می شود و ظاهر فوق العاده ای می گیرد. این رنگ به دلیل آرامش بخش بودن برای اتاق خواب و سرویس بهداشتی مناسب است. اگر این رنگ در کنار رنگ بنفش و نقره ای قرا رگیرد احساس رفا و غنی بودن به شخص می دهد. رنگ سبز رنگ پوست را خوب منعکس نمی کند و به همین دلیل در سالن های آرایشی وبوتیک ها و فروشگاه ها استفاده نکنید. سبز بهتر است با صورتی پررنگ، زرشکی، آبی روشن، زرد و بنفش ترکیب شود.

تاثیررنگ سبز در دکوراسیون خانه


رنگ سبز آرامش، آسایش، رفع خستگی، اعتدال، امنیت و آرامش اعصاب را به دنبال دارد و نشانه ثروت، رشد، همدردی، حیات و غبطه خوردن است. سبز اجتماعی بودن، مرسوم بودن، سنت، ظرافت، عادی و گران بودن را به شما القا می کند.

X