بین کابینتی ها چه تاثیری روی زیبایی آشپزخانه دارد؟

بین کابینتی ها چه تاثیری روی زیبایی آشپزخانه دارد؟

بین کابینتی ها چه تاثیری روی زیبایی آشپزخانه دارد؟

همیشه بین کابینت ها در زیبایی آشپزخانه تاثیر بسزایی دارند.در ادامه مطلب زیر برای شما از زیبایی های بین کابینتی بازگو میکنیم.

تایل های بین کابینتی در انواع گوناگون استیل، چوبی، آینه ای و ترکیبی تولید می شوند و یک راهکار بسیار آسان برای تغییر دکوراسیون آشپزخانه هستند. نصب این تایل ها اگر الگوی پیچیده یا ابعاد بزرگی نداشته باشند بسیار ساده بوده و اغلب به صورت پشت چسب دار تولید می شوند.

بین کابینتی مدرن

استفاده از بین کابینتی های سنگی همیشه متداول و محبوب بوده است. بین کابینتی های سنگی جدید از سنگ های زیبا و رگه داری مانند مرمر یا گرانیت و به صورت یکپارچه و بدون درز ساخته می شوند و اگرچه هزینه بالایی دارند، اما نمای بسیار جذابی ایجاد می کنند.

 

پنل های سه بعدی نسل جدید پوشش ها و تزیینات دیوارهای داخلی ساختمان هستند که با طراحی و متریال های مختلف در بازار ارائه می شوند. اغلب پنل ها به صورت برچسب دار تولید شده و به راحتی می توانید آن ها را شخصا و بدون پرداخت هزینه نصب در تزیینات دیوارهای منزل به کار بگیرید.

 

بین کابینتی های اپوکسی، نه تنها به لحاظ طراحی و رنگ گزینه های متعددی را در مقابل شما قرار می دهند، بلکه دیگر جای هیچ نگرانی بابت آلودگی، محدودیت شست و شو و آسیب پذیری در اثر اسید یا ضربه را برایتان باقی نمی گذارند.

رنگ اپوکسی و کفپوش های اپوکسی با یکدیگر متفاوت بوده و کاربردهای متنوعی دارند. رنگ های اپوکسی اغلب به صورت یک لایه محافظ بر روی سایر سطوح ایجاد می شود اما کفپوش های اپوکسی که در ضخامت های مختلف تولید شده و به عنوان یک کف مجزا کاربرد دارد.

دیوارپوش های اپوکسی عمر مفیدی تا حدود بیست سال دارند، آنتی باکتریال بوده و به سهولت تمیز و ترمیم می شوند.

 

دیزاین دیوارهای بین کابینتی با کاشی و اصولا تزیین فضاهای داخلی خانه ایرانی با کاشی از قدیم مرسوم بوده است. اما نکته ای که کاشی های جدید را از نمونه های قدیمی متفاوت می کند طراحی، رنگ و ابعاد آن هاست.

کاشی های جدید با متریال های مختلفی اعم از شیشه، سنگ و گچ ساخته می شوند و رنگ های متنوع و جذاب و درخشانی در آن ها به چشم می خورد.

 

بین کابینتی جدید

کاغذ دیواری های متنوع و جذابی که این روزها در بازار مصالح ساختمانی به چشم می خورند می توانند یک تزیین عالی برای دیوار های بین کابینتی آشپزخانه باشند. یک مزیت بزرگ کاغذ دیواری نسبت به سایر متریال های موجود این است که طراحی و رنگ های بی نهایتی برای انتخاب در اختیار شماست. تزیین دیوارهای آشپزخانه با کاغذ دیواری ایده ای ارزان قیمت و در عین حال زیباست که اگر به تنوع علاقه مندید، گزینه ایده آل شما خواهد بود.

احتمالا می دانید که برای استفاده از کاغذدیواری در فضاهایی مانند آشپزخانه که علاوه بر وجود رطوبت و حرارت، آلودگی های متعددی نیز وجود دارد، لازم است از پوشش های مقاوم و قابل شست و شو استفاده کنیم.

X