بهترین جای بوفه در منزل کجاست؟

بهترین جای بوفه در منزل کجاست؟

بهترین جای بوفه در منزل کجاست؟

شاید خیلی از ما هر جای منزل را برای بوفه مناسب بدانیم.در ادامه مطلب زیر با بهترین جای بوفه در منزل آشنا شوید.

در چند سال اخیر بوفه ها ویترین ها در دکوراسیون منازل ایرانی جایگاه ویژه‌ای پیدا کرده‌اند و با رشد جمعیت و کمتر شدن فضای خانه ها، بوفه و ویترین ها جایگاهی در این منازل ندارند و افراد باید از شلف های دیواری برای نمایش ابزار دکوری خود استفاده کنند. با توجه به این که بیشتر خانم های ایرانی دوست دارند از تمام ابزار موجود برای زیبایی منزل خود استفاده کنند بهتر است نکاتی را مورد توجه قرار دهند تا فضای خانه نه ‌تنها شلوغ به نظر نیاید بلکه آرامش و زیبایی ظاهری خود را حفظ کند. به همین منظور در این مقاله فاکتورهای مهم برای قرار دادن جای.

 

بهتر است قبل از اینکه مکان قرار دادن بوفه و ویترین را مشخص کنید در نظر بگیرید که چه نوع ویترین و بوفه ای با سبک محیط دکوراسیون شما همخوانی دارد و آن را تهیه کنید. در صورتی که ویترین سبک کلاسیک را انتخاب و خریداری کنید باید مبلمان منزل شما هم با آن همخوانی داشته باشد و کلاسیک باشد و در صورتی که مبلمان مدرن و راحتی در منزل خود دارید بهتر است از ویترین های مدرنی که در بازار عرضه می‌شود استفاده کنید.

با توجه به هدفی که بوفه ها ویترین ها در دکوراسیون منزل دارند بهتر است نزدیک سالن غذاخوری و پذیرایی قرار داده شوند و اگر که فضای خانه شما کوچک است ویترین آینه دار می تواند فضای خانه شما را بزرگتر نشان دهد و بهتر است که از کریستال های زیاد در ویترین خود استفاده نکنید.

بهترین جای بوفه در منزل کجاست؟
بهترین جای بوفه در منزل کجاست؟
X