برای سفارش کابینت ممبران کلاه سرتان نرود

برای سفارش کابینت ممبران کلاه سرتان نرود

برای سفارش کابینت ممبران کلاه سرتان نرود

برای خرید کابینت ممبران باید نکاتی را رعایت کنید تا کلاه سرتان نرود. در ادامه مطلب زیر با این نکات آشنا شوید.

 

کابینت آشپزخانه ممبران یکی از مجلل‌ترین انواع کابینت است. شاید برای شما هم سؤال باشد که آیا کابینت‌های ممبران یا وکیوم با این همه تنوع طرح و زیبایی مگر عیب هم دارند؟ بله عیب دارند. عیب‌های بزرگ! البته اگر درست اجرا نشوند؛ که متأسفانه خیلی وقت‌ها این اتفاق رخ می‌دهد. بنابراین بهتر است کار خود را به کابینت‌سازی حرفه‌ای بسپارید. سلام ساختمان می‌تواند این متخصص را در شهر خودتان به شما معرفی کند.

عیب کابینت ممبران یا وکیوم

شناخت معایب کابینت ممبران در کنار دانستن مزایای این کابینت‌ها، کمک می‌کنند که ما نقاط قوت و ضعف این کابینت‌ها را بدانیم. به این صورت بر اساس کاربردی که از کابینت آشپزخانه خود درنظر داریم، می‌توانیم تصمیم بگیریم که این نوع کابینت چقدر برای ما مناسب است.
قیمت دقیق کابینت رو از کابینت ساز حرفه ای بگیر! فقط کافیه ثبت درخواست کنی!

1- ظرافت زیاد طرح‌ها در کابینت‌های ممبران

کابینت‌های ممبران دارای مغزی ام دی اف MDF خام است. این مغزی به وسیله یک لایه پی وی سی (PVC) با حرارت، چسب و فشار ناشی از خلاء (وکیوم) پوشش داده می‌شوند.

حال یک مشکلی هست: وقتی کنده‌کاری‌ها و طرح‌های برجسته یا فرورفته کابینت خیلی ظریف باشند، پوشش دادن لایه PVC خوب صورت نمی‌گیرهد. اما راه‌حل چیست؟ راه‌حل این است که طرح‌های منبت کاری یا کنده کاری شده (CNC سی ان سی شده) کار را نسبتاً درشت در نظر بگیرید و از ظرافت بیش از حد طرح‌های برجسته و فرورفته پرهیز کنید.

2- تنوع کیفیت اجرای کابینت ممبران

اشکال دیگر کابینت وکیوم این است که کیفیت نهایی این نوع کابینت، از نظر خوب درآمدن کار نهایی و «ماندگاری» کابینت، بسیار بستگی به مجری کابینت (کابینت‌ساز) دارد.

علت آن این است که مجری می‌تواند برای مرحله پوشش PVC (مرحله وکیوم) کار را به یک کارگاهِ وکیوم با کیفیت پایین بدهد. و یا می‌تواند از چسب نامرغوب برای مرحله وکیوم استفاده کند یا از ورق PVC با جنس نامناسب استفاده کند یا در مرحله CNC دقت کافی به خرج ندهد. در نهایت ممکن است در مرحله برش دادن نهایی لایه PVC پی وی سی ظرافت و دقت کافی را نداشته باشد و …
قیمت روز کابینت مدنظرت رو از بهترین کابینت سازهای شهرت بگیر

روکش پی وی سی pvc با طرح چوب

کابینت‌سازهایی را می‌شناسیم که موقع برش نهاییِ لایه PVC آن‌قدر خوب کار می‌کنند و طوری ورق را تا پشت کار امتداد می‌دهند و بعد برش می‌زنند که آدم حیرت می‌کند. نمونه یک کار تمیز و فوق‌العاده را در تصویر پایین که در شهر کرج اجرا شده است می‌بینید (برای سفارش آن روی عکس کلیک کنید).

 

X