با گیاه چگونه بالکن را طراحی کنیم؟

با گیاه چگونه بالکن را طراحی کنیم؟

با گیاه چگونه بالکن را طراحی کنیم؟

یکی از راههای دکور منزل استفاده از گیاهان میباشد. در ادامه مطلب زیر نکاتب را در ابن رابطه برای شما آورده ایم.

یکی از مهم‌ترین عناصری که به جذابیت و زیبایی طراحی بالکن و تراس خانه شما کمک می‌کند استفاده از گیاه است. با توجه به اندازه بالکن و تراس، می توانید از چند گلدان کوچک استفاده کنید، فلاورباکس‌هایی با گیاهان بلند برای ایجاد محصوریت به کارببرید و یا چند گیاه رونده برای سبز شدن دیواره بالکن در نظر بگیرید. می توان برای زیباتر شدن فضای بالکن های کوچک و بزرگ از گلدان ها و گل های رنگارنگ و درختچه های مختلف استفاده کرد.

اگر پنجره اتاق شما رو به بالکن باز می شود می توانید برای ممانعت از تابش نور خورشید و ایجاد سایه در اتاق تان از درختچه های بلند و همیشه سبز در جلوی بالکن خود استفاده کنید این درختچه ها همچنین از ورود هوای سرد در زمستان به داخل اتاق جلوگیری می کنند. اگر بالکن منزل شما دارای فضایی کافی است می توانید با قرار دادن یک میز ناهار خوری و یا مبلمان زیبا در فضای بالکن دکوراسیون آن را زیباتر و جذاب تر کنید.

یکی از کارهایی که به جذابیت و سبز شدن بالکن شما کمک می‌کند استفاده از دیوار سبز متناسب با فضای بالکن است، دیوار سبز علاوه بر اینکه گیاه را به بالکن شما اضافه می‌کند فضایی روی زمین آشغال نمی‌کند و فضای بازتری برای مبلمان و وسایل دیگر در نظر بگیرید.

 

X