با ویژگیهای دکوراسیون کاستل آشنا شوید

با ویژگیهای دکوراسیون کاستل آشنا شوید

با ویژگیهای دکوراسیون کاستل آشنا شوید

دکوراسیون ها نمونه های مختلفی دارند یکی از این دکوراسیون ها کاستل است. در ادامه مطلب زیر با این دکور و ویژگیهای آن آشنا خواهید شد.

سبک کاستال، کاستل و یا سبک ساحلی یکی از سبک های محبوب و پرطرفدار می باشد که از ترکیب سه رنگ زیبای آبی، طلایی و سفید و دیگر رنگ های به میزان زیاد موجود در طبیعت ساحل همچون رنگ چوب شکل می گیرد که حضور آینه برای انعکاس زیادتر نور مورد استفاده قرار می گیرد. در این مطلب ایده های زیبا و شیکی از دکوراسیون سبک کاستل را برای شما همراهان به نمایش خواهیم کشید.

آرامش و زیبایی از اصلی ترین اهداف در طراحی منزل با سبک های مختلف هستند که می توان از تفاهم های تمامی سبک ها اعم از سبک کلاسیک، سبک مدرن دانست. در سبک کاستل که سبک ساحلی نیز شناخته می شود، زیبایی و آرامش دو یار صمیم می باشند که شانه به شانه ی یکدیگر در این طراحی قدم بر می دارند و به خوبی این احساسات را به افراد ساکن در منزل انتقال می دهند. این سبک به دلیل دارا بودن ویژگی های مثبت و دلچسب زیادش از سبک های محبوب در طراحی داخلی محسوب می شود که برای اجرای آن باید با یکسری موارد و اصول آشنا شوید. در ادامه شما را بیشتر با این موارد آشنا خواهیم کرد

 

در صورتی که تمایل دارید محیط منزل شما مملو از انرژی های خوب و هوایی سالم و پاکیزهف به همراه آرامش و زیبایی داشته باشید. همین طور هم طراحی مدرنی را اجرا کنید, پیشنهاد می کنیم تا زا سبک دکوراسیون کاستل و یا همان ساحلی استفاده کنید.

اولین قدم برای اجرای این سبک دوری از آشفتگی و شلوغ بودن می باشد، زیرا این بک طراحی از ساحل و دریا تاثیر گرفته اند که نباید تحت هیچ شرایطی آرامش را با هیچ وسیله ای از طراحی دور کنید به همین خاطر رنگ های اساسی این سبک آبی، طلایی و سفید به شمار می روند.

استفاده از پرده های نازک و حریر بلند و سفید رنگ
استفاده از یک تابلوی زیبا با تصویر مرجان، ماهی و صدف
به کارگیری پترن های راه راه دو رنگ (مانند آبی و سفید)
به کارگیری المانی از ساحل و یا دریا و یا استفاده از وسایل دکوری دریایی
گلدان های گل تقریبا بزرگ و با رنگ سبز
بهره بردن از نور طبیعی به میزان زیاد (در صورت نورگیری خیلی کم فضای منزل خود از این سبک منصرف شوید.)
استفاده از متریال های پنبه، چوب و کنف جهت تم محیط
استفاده از چراغ های درخشان برای افزودن به نور موجود در فضا

ایده هایی نو ازسبک کاستل تداعی کننده ی ساحل و دریا
طرح هایی زیبا از دیزاین سبک کاستل
ایده هایی نو و زیبا از دیزاین سبک کاستل

دکوراسیون سبک کاستل بیشتر مناسب چه محیط هایی می باشد؟

البته مختارید در هر محیطی که می خواهید از این سبک استفاده کنید، ولی منازلی با فضای شیک و مدرن برای به کارگیری این سبک مناسب ترند. منازلی که نورگیر و پنجره هایی بزرگ دارند، به دلیل اینکه نور طبیعی زیادتری را به فضا می بخشند و به زیبایی و آرامش رنگ سفید موجود در این طراحی می افزایند, مناسب ترند.

افرادی که فضاهای آرام و تسکین بخش و نیز جاهای طبیعی همچون دریا و ساحل را دوست می دارند، در منازل شهری و ویلایی می توانند از این سبک طراحی استفاده کنند. مورد دیگری که لازم به بیان است, اینکه استفاده از این سبک طراحی برای بخش های گوناگون منزل مانند اتاق خواب، اتاق پذیرایی، آشپزخانه و حتی حمام قابل دیزاین شدن با این سبک می باشند. اصلی ترین دیزاین منازل ساحلی استفاده از رنگ هایی با تناژ سردی و اکسسوری های دریایی می باشد.

سایر رنگ های به کار گرفته شده در این سبک آبی و فیروزه ای می باشد تصویری از دریا را صحنه سازی کرده و با ترکیبی از رنگ های سفید و آبی زیبایی و آرامش ساحل برای شما تصویرسازی می شود. به طوری که گویی هر روز سفری خیالی اعجازانگیز به دریا و ساحل خواهید داشت.

X