با نقش سینک ظرفشویی در دکور آشپزخانه آشنا شوید

با نقش سینک ظرفشویی در دکور آشپزخانه آشنا شوید

با نقش سینک ظرفشویی در دکور آشپزخانه آشنا شوید

در ورود به آشپزخانه سینک ظرفشویی توجه را جلب میکند . در ادامه مطلب زیر با نقش سینک ظرفشویی در دکور آشپزخانه آشنا شوید.

سینک ظرفشویی در دکوراسیون آشپزخانه نقش بسیار مهمی دارد و تاثیر زیادی در زیبایی و جذابیت طراحی دکوراسیون آشپزخانه دارد.

در دکوراسیون آشپزخانه کابینت اصلی ترین نقش را در تعیین فضای محیط تعیین می کند. کابینت خود را مدرن با خطوط ساده و بی نقش انتخاب کنید تا کل آشپزخانه چهره ایی مدرن بگیرد و یا کابینت هایی سنتی با نقش و خطوط زاویه دار استفاده کنید تا آشپزخانه شما فضای سنتی و کلاسیک بخود بگیرد. اما قطع یقین می توان گفت سینک ظرفشویی آشپزخانه یکی از مهم ترین وسایل در دکوراسیون آشپزخانه بعداز کابینت است.

انواع مدل سینک ظرفشویی بزرگ و تک :

این سینک های تک لگنه و عمیق به اندازه ایی هستند که به راحتی می شود ماهی تابه بزرگ را درون آن بشویید که البته با محدودیت جا برای قرار دادن ظروف کثیف و ظروف شسته شده برای آب کشیدن مواجه هستید. پس سعی کنید حداقل از انواع مدل سینک ظرفشویی که دارای سبدی جداگانه برای خشک کردن ظروف و مواد غذایی هستند استفاده کنید.

انتخاب سینک ظرفشویی اشتباه می تواند به دکوراسیون آشپزخانه شما لطمه بزند. برای اینکه ایده های بهتر و زیباتری در سر بپرورانید، 8 سینک ظرفشویی را معرفی کرده ایم که علاوه بر زیبایی، کارایی خوبی هم دارند.

سینک دست دوم

اگر برای خرید سینک زیبا پول کافی ندارید لازم نیست به چهره آشپزخانه لطمه بزنید. می توانید از فروشگاه هایی که متریال دست دوم اما زیبا و با کیفیت می فروشند سینکی متناسب با چیدمان آشپزخانه پیدا کنید. برای این منظور می توانید از فروشگاه های آنلاین یا سمساری های کمک بگیرید.

سینک سفارشی

اگر آشپزخانه پنجره های زیاد دارد و به نوعی کمبود دیوار دارید، باید برای داشتن سینک، آن را سفارش بدهید تا اختصاصی برای آشپزخانه شما ساخته شود. به طور مثال، می توانید با کمک یک کابینت زیبا، سینک را مقابل پنجره قرار دهید.

برای اینکه سینک دوام و زیبایی لازم را داشته باشد حتما تحقیق کنید و کابینت ساز حرفه ای که کارش خوب است را پیدا کنید.

سینک حرفه ای

آیا یک آشپز حرفه ای هستید؟ یا دوست دارید همچون یک حرفه ای آشپزی کنید؟ برای این منظور باید سینک ظرفشویی حرفه ای هم داشته باشید تا تحمل وزن وسایل آشپزی شما را داشته باشد.
Author: mehman

X