با طراحی دکور چگونه خانه منحصر به فردی داشته باشیم؟

با طراحی دکور چگونه خانه منحصر به فردی داشته باشیم؟

با طراحی دکور چگونه خانه منحصر به فردی داشته باشیم؟

یکی از هدف های طراحی دکوراسیون داشتن خانه ای زیباست. در ادامه مطلب زیر به شما نشان میدهیم که چگونه با طراحی دکوراسیون خانه منحصر به فردی داشته باشیم.

چطور طراحی دکوراسیون انجام دهیم که خانه منحصربه‌فردی داشته باشیم؟

شاید شما هم جزو افرادی باشید که از دکوراسیون‌های ترند شده و شبیه به هم خسته‌اید و دوست دارید خانه شما، برای شما و منحصرا طراحی شود، چطور می‌شود به چنین چیزی رسید؟ درست است سبک‌های دکوراسیون داخلی اصول ویژه خودشان را دارند اما اکثر آن‌ها را می‌توان شخصی‌سازی کرد. پس بهتر است علایق و سلیقه شما کاملا مشخص باشد، چون در انتخاب‌ها تاثیرگذار است.

مبلمان غیرتکراری: اگر دنبال دکور منحصربه‌فردی هستید، باید انتخاب‌های غیرتکراری داشته باشید. دنبال میز و صندلی‌های معمول نباشید،‌ به طراح‌های خاص مراجعه کنید و سعی کنید مبلمان خانه را به عنوان اثری هنری ببینید.
مبلمان غیرتکراری در دکوراسیون داخلی
داستان اشیا: این‌که وسیله‌ای یادگار از پدربزرگ را در دکوراسیون استفاده کنید، نه تنها بد و اشتباه نیست، بلکه همین اشیایی که خاطره و داستانی برای بیان کردن دارند، خانه شما را اختصاصی می‌کنند.
اشیاء در دکوراسیون داخلی
آثار هنری: استفاده از آثار هنری اصیل چه کار دست خودتان باشد و چه دیگران،‌ می‌تواند دکوراسیون خانه شما را خلاقانه کند و هرچقدر این قطعات خاص‌تر باشند، بهتر است.

X