با سبک دکوراسیون های پذیرایی آشنا شوید

با سبک دکوراسیون های پذیرایی آشنا شوید

با سبک دکوراسیون های پذیرایی آشنا شوید

یکی از مهم ترین دکور های منزل پذیرایی آن میباشد.رد ادامه مطلبزیر با نمونه دکوراسیون های پذیرایی آشنا شوید

انواع سبک طراحی دکوراسیون پذیرایی

دکوراسیون پذیرایی مدرن :

در این نوع طراحی باید به یاد داشته باشید که از استفاده لوازم اضافه بپرهیزید. در این نوع دکوراسیون داخی پذیرایی انحنا وجود ندارد بلکه خطوط مستقیم و صاف بیشتر به چشم می‌خورند. مبلمان بسیار ساده بوده و با دقت بسیاری چیده شده‌اند تا خانه شلوغ و نامرتب به نظر نیاید. همچنین در این سبک از دکوراسیون باید از استفاده زیاد گلدان، کوسن و حتی فرش نیز بپرهیزید.

دکوراسیون پذیرایی مینیمال :

مینیمالیسم شاخه‌ای از مدرنیسم می‌باشد اگر از طرفداران مدرنیسم هستید این سبک دکوراسیون را انتخاب نمایید. در سبک مینیمال پذیرایی کاملا خلوت و مرتب است و تمام تابلوها‌ی نقاشی و اکسسوری‌ها و همچنین مبلمان سبک مینیمال هستند. در صورت تمایل می‌توانید در تزیین پذیرایی از آثار هنری و گیاهان زیبا استفاده نمائید.

دکوراسیون پذیرایی معاصر :

پذیرایی با سبک معاصر محل ترکیب و جلوه‌گری رنگ و نقش‌هاست. به طور کلی دکوراسیون معاصر ترکیبی از دکوراسیون‌های مختلف و مد روز است. در این سبک برای انتخاب رنگ آزاد هستید اما نباید زیاده روی کنید. در دکوراسیون معاصر خانه باید دارای پنجره‌های متعدد و عریض باشد تا نور کافی در آن بتابد. کف پوش چوبی و همچنین دیوار مرمری جلوه ایی مدرن به پذیرایتان می‌بخشد که می‌توانید با ترکیب رنگ‌های گرم و پرده‌های سنتی پذیرایی معاصرتان را جذابتر نمایید.

دکوراسیون پذیرایی تلفیقی :

از ترکیب دکوراسیون‌های جذاب و زیبا می‌توانید دکوراسیون با سبک تلفیقی داشته باشید که از قانون خاصی پیروی نمی‌کند. در این دکوراسیون می‌توانید پرده‌ها، مبلمان، کاغذ دیواری و اکسسوری متنوع و رنگارنگی را انتخاب کنید.

دکوراسیون پذیرایی وینتیج :

در این پذیرایی مبلمان کلاسیک، پرده های پر زرق و برق، دکوری‌های گران قیمت، منگوله پرده و آثار هنری کلاسیک زیبا خودنمایی می‌کنند. رنگ‌های مناسب این دکوراسیون بژ، قهوه‌ای روشن، طلایی و نقره‌ایی می‌باشد. برای تزیین پذیرایی وینتیج از وسایل قدیمی و عکس‌های سیاه و سفید استفاده کنید.

دکوراسیون پذیرایی رترو :

از رنگ‌های شاد و نئونی استفاده می‌شود و همچنین برای تزیین پذیرایی رترو از کاغذ دیواری راه راه و گل گلی و رنگارنگ، دکوری‌های شاد و براق، پوستر فیلم‌ها، گلدان‌های رنگارنگ و پرگل، لامپ‌های زیبا و اکسسوری‌های مناسب استفاده نمایید.

دکوراسیون پذیرایی روستیک :

پذیرایی روستیک بازتابی از طبیعت است؛ در این نوع پذیرایی از رنگ‌های قهوه ایی، بژ، سبز استفاده می شود. مبلمانش چوبی بوده و وجود یه شومینه کوچک حال و هوای خانه را مانند خانه‌های روستایی می‌کند. پارچه‌های لینن و کتان مناسب پذیرایی روستیک است. دیوارهایش سنگی و آجری بوده و دکوری مناسب این پذیرایی نقاش حیوانات و یا مجسمه حیوان است.

دکوراسیون پذیرایی سنتی :

رنگ‌های تیره و گرم، کف‌پوش‌های چوبی، کاشی‌های رنگارنگ، ستون و طاق‌های زیبا، مبلمان طرخ دار و کوسن‌های رنگ ملایم از گزینه‌های مناسب دکوراسیون سنتی می‌باشد.

دکوراسیون پذیرایی میانه قرن :

از پرطرفدارترین دکوراسیون‌هاست. لوازم چوبی و طرح‌های هندسی در این سبک جایگاه ویژه‌ایی دارد.

دکوراسیون پذیرایی کابین :

شبیه به خانه‌های کوهستانی هستند. برای دیوارهایش رنگ‌های گرم و طبیعی را انتخاب کنید و برای پرده از رنگ تیره و طرح دار استفاده نمایید.

دکوراسیون پذیرایی چالت :

حس زندگی در میان کوه‌های آلپ را به شما می‌دهد. لامپ و شمع و همچنین رنگ‌های کرمی، خاکستری ملایم، قرمز و سبز به جذابیت این دکوراسیون می‌افزاید. از پرکاربرترین مواد در این دکوراسیون چوب است.

دکوراسیون پذیرایی مدیترانه‌ایی :

از خاصترین و جذابترین دکوراسیون‌هاست. دیوارهای پذیرایی مدیترانه‌ایی نقش دار و زیباست کف سرامیک است و رنگ‌های موجود در طبیعت در آن بسیار وجود دارد.

دکوراسیون پذیرایی آسیایی :

نظم و تعادل از مهمترین مشخصه‌های دکوراسیون آسیایی است. رنگ پذیرایی روشن است.

دکوراسیون پذیرایی صنعتی :

در این پذیرایی لوله‌های به کار رفته در خانه مشخص هستند و تلاشی برای پوشاندن آنها نشده است.

دکوراسیون پذیرایی اسکاندیناویایی :

از شاخه‌های مدرنیسم است و از مهمترین ویژگی هایش سادگی می‌باشد.

X