با دیوارهای کاذب جایگاه تلویزیون را خاص کنید

با دیوارهای کاذب جایگاه تلویزیون را خاص کنید

با دیوارهای کاذب جایگاه تلویزیون را خاص کنید

یکی از زیبایی های منزل جایگاه تلویزیون میباشد.در ادامه مطلب زیر یکی از راههای زیبا کردن جایگاه تلویزیون آشنا شوید.

تلویزیون ها به عنوان یکی از مهم ترین و قابل توجه ترین وسایلی است که در بیشتر منازل وجود دارد و بیشتر افراد دوست دارند هنگام تماشای تلویزیون کنار هم باشند و در کنار هم تلویزیون تماشا کنند. اما باید بدانید که تلویزیون ها یک کارایی دیگر هم دارد و می‌توان از آن برای پارتیشن جهت جدا کردن فضاهای مختلف خانه استفاده کرد.

برای اینکه جایگاه میز تلویزیون را در منزل عوض کنید و یا تغییر دکوراسیون چشمگیری در منزل داشته باشید نیازی نیست حتما هزینه زیادی را صرف کنید بلکه می توانید با یک سری عناصر خاص این کار را انجام بدهید. پس اگر دوست دارید از تلویزیون در منزل خود به عنوان یک پارتیشن استفاده کنید پیشنهاد می کنیم این مطلب را دنبال کنید.

 

 

اگر دلتان می خواهد قسمت نشیمن خانه شما به دو بخش تقسیم شود که در یک قسمت آن بتوانید از همه پذیرایی کنید و قسمت عمومی به حساب بیاید و بخش دیگر آن کاملا خصوصی باشد می‌توانید از یکسری پارتیشن هایی برای این کار کمک بگیرید که به طور مثال می توانید تلویزیون را روی پایه چرخان نصب کنید یک پارتیشن قرار دهید و با این کار می توانید برای هر دو قسمت سالن که در پشت و جلوی تلویزیون قرار دارد از تلویزیون استفاده کرده باشید.

تلویزیون هایی که به صورت چرخان هستند می توانند طراحی ها و مدل های متفاوتی داشته باشند که اگر منزل شما بزرگ باشد این قابلیت را خواهید داشت که پارتیشن های با عرض بیشتر در آن بگذارید و قسمت هایی که بالا و پایین تلویزیون شما قرار دارد با یکسری کمدها و کشورهایی تجهیز شود که بتوانید وسایل خود را درون آن قرار دهید.

انواع پارتیشن های قفسه ای برای قرار دادن تلویزیون

اگر فکر می کنید که وجود پارتیشن ها در منزل شما باعث می شود که جلوی عبور نور گرفته شود می توانید قصه های دو طرفه آنها را طراحی کنید یعنی مثلاً پشت آنها را باز بگذارید که بتوانید از قفسه هایی که در فضای پشتی قرار دارد آن را ببینید.

 

بعضی از مدل های پارتیشن ها هستند که نه تنها قسمتی که مربوط به تلویزیون هست بلکه کل پارتیشن می‌تواند به صورت یکجا چرخانده شود که این کار باعث می‌شود هم یک مدل خاص و منحصر به فرد در منزل شما وجود داشته باشد هم در موارد مورد نیاز فضای بیشتری در اختیار شما قرار گیرد.

 

 

در بعضی از موارد نهایت خلاقیت در طراحی به کار رفته است و جایگاه تلویزیون ها طوری تعبیه شده است که شومینه در جایی قرار گرفته است که قسمت بالایی آن یک پارتیشن برای تلویزیون گذاشته شده است که باعث شده یک فضای فانتزی در منزل حاکم شود که جلوه جذاب تری به منزل شما میبخشد.

 

پارتیشن های مخصوص محیط های اداری

اگر شما مایل هستید در محیط شرکت یا اداره خود تلویزیون قرار دهید که وقت های استراحت بتوانید آن را تماشا کنید می توانید از اینگونه پارتیشن ها که طراحی شده است استفاده کنید که علاوه بر زیبایی بسیار چشمگیر خیلی هم کاربردی است.

 

قرار نیست حتماً همه پارتیشن ها چرخان باشند یا قابلیت جابجایی داشته باشند گاهی شما می‌توانید تلویزیون را روی پارتیشن قرار دهید که کاملا ثابت باشد این پارتیشن ها معمولا فضای اتاق کار شما را از سایر قسمت‌ها جدا می‌کند و عملکرد بسیار مناسبی دارد.

 

اگر شما هم مانند افرادی که به دنبال تنوع هستند از پارتیشن هایی که در بازار موجود است و ظاهر های شبیه به هم دارند خسته شده اید بهتر است خلاقیت به خرج دهید و پارتیشن ها را با خلاقیت خودتان طراحی کنید که مناسب خانه ی خود شما باشد و فضا را منحصر به فرد کند. پشنهاد می‌کنیم از هر پارتیشنی که قرار است در منزل خود استفاده کنید به این نکته توجه کنید که حتما پارتیشن ها و وسایلی که قرار است در اطراف آن هم قرار داده شود با سبک کلی نشیمن خانه شما هماهنگی داشته باشد تا تعادل فضا به هم نخورد و زیبایی از آن گرفته نشود.

 

X