با ایده دکور با فانوس بیشتر آشنا شوید

با ایده دکور با فانوس بیشتر آشنا شوید

با ایده دکور با فانوس بیشتر آشنا شوید

فانوس ها نقش زیادی در زیبایی دکور شما دارند. در ادامه مطلب زیر بانقش فانوس ها در دکوراسیون شما را آشنا خواهیم کرد.

 

آیا فانوس های تزیینی در دکوراسیون مدرن و مینیمالیستی هم جای دارند؟

اگر طرفدار سبک مدرن هستید، سادگی یکی از نکات مهمی است که باید به آن بها دهید، اما این بدازن معنا نیست که نمی توانید از المان های مختلف استفاده کنید و یا اینکه برای انتخاب عناصر تزیینی محدود به انتخاب یکسری اجزا باشید. هدف این سبک، گزینش چند عنصر بسیار خاص و منحصر به فرد و ایجاد فضاهای خالی و خلوت در بیشتر مناطق منزل می باشد. خوشبختانه فانوس های دکوری یکی از این اقلام هستند که می توانند در عین سادگی پیام آور زیبایی و منحصر به فرد بودن را به دکور شما القا کنند.

فانوس های مناسب برای سبک مدرن

ایجاد تضاد در تزیین یک محیط باعث درخشانتر شدن آن دکور خواهد شد، استفاده از فانوس های دکوری با سبک قدیمی در دکوراسیون های مدرن می تواند باعث ایجاد چنین فضایی شود، و اما علاوه بر این مورد با توجه به گستردگی تنوع در انواع کالاها اعم از فانوس های تزیینی، شما به راحتی می توانید فانوس هایی متناسب با سبک مدرن پیدا و آن را به دکوراسیون داخلی خود اضافه و از زیبایی و چشم نوازی آن بهره ببرید. مهم ترین قسمت برای استفاده از فانوس دکوری در طراحی داخلی، شکل فانوس، نحوه ی تزیین و محل قرار گیری آن ها است.

 

استفاده از فانوس های دکوری در طراحی داخلی

فانوس یکی از لوازم تزیینی بسیار متنوع و غنی از فرهنگ بومی است، که امکان استفاده از آن در داخل و خارج خانه وجود دارد.

فضای ورودی اولین چشم اندازی است که است که وقتی اعضای خانواده یا یک مهمان به خانه می آید، خود نمایی می کند. بنابراین لازم است به خوبی دیزاین شود تا در اولین نگاه یک تصویر جادویی ایجاد کرده و زیبایی های داخلی خانه را برجسته تر سازد. قرار دادن فانوس دکوری در امتداد یک راه پله ، در فضاهای بازی که منتهی به داخل خانه می شود، می تواند به عنوان یک دعوت کننده ی عالی و پر شور از میزبان و مهمان باشد. مجموعه ای از فانوس ها در اندازه های مختلف تأثیر بیشتر در جلب توجه افراد در این منطقه خواهد داشت.

 

از فانوس های تزیینی هم شکل و هم اندازه در امتداد پله های درون خانه استفاده کنید، این فانوس ها فضای عاشقانه ای را برای منزل شما ایجاد می کنند.

اگر مایل به اضافه کردن یک حس روستایی در فضای حیاط خود هستید، می توانید از فانوس های تزیینی در کنار استخر یا حوض خود استفاده کنید.

چنانچه در منزل خود یک میز قهوه خوری داشته باشید، یک جفت فانوس، راهی ساده و زیبا برای تزیین میز قهوه شماست.

اگر به دنبال خلق دکوری خاص و یا وسیله ای متفاوت برای تزیین میز کنسول خود می گردید، حتماً به استفاده از فانوس دکوری هم فکر کنید.

از تکرار چارچوب های گذشته دل بکنید، به جای استفاده از لوسترهای تکراری چند سال اخیر، آویزان کردن گروهی از فانوس های تزیینی بر روی میز نهار خوری، می تواند فضای دل انگیزی برای میز شما خلق و انعکاس تزیینات روی میز شما را تا چندین برابر افزایش می دهد.

اگر در دکوراسیون داخلی خود از صندلی های استادیومی یا بار برای تزیین گوشه ای از منزل خود استفاده کره اید، فانوس دکوری می تواند همان وسیله ی خاصی باشد که می خواهید روی این صندلی قرار دهید.

 

تزیین میز مبل یکی از اصلی ترین دغدغه های یک دکوراتور وسواسی است. برای این کار می توانید مجموعه ای زیبا از فانوس های تزیینی را انتخاب و آن ها را در یک سینی زیبا گذاشته و میز خود را با آن دکور کنید.

یک فانوس یک جایگزین امن برای یک شعله ی باز است، بنابراین می توانید مجموعه ای متناسب از آن ها را درون یک سینی زیبا گذاشته و بر روی میز قرار دهید.

هنوز هم در بسیاری از خانه ها، شومینه هایی وجود دارد که دیگر روشن نمی شوند، اما راه ساده ای هم برای برداشتن آن ها وجود ندارد. بهترین راه حل در چنین مواقعی یک تزیین دلربای است. قرار دادن یک مجموعه ی چند تایی از فانوس های دکوری با تزیین زیبا درون شومینه، یا قرار دادن یک یا دو فانوس به صورت قریبه در بالای آن می تواند روح تازه ای در شومینه های قدیمی بدمد.

چقدر زیباست که به جای استفاده از لامپ های فلورسنت خشن یا یک نور غلیظ، اتاق شما با ملودی فانوس روشن شود. هر فانوس با ایجاد یک شعله ی گرم می تواند قلب شما را آرام و ذهن شما را متمرکز و اتاق شما را نورانی کند.

اگر اهل مطالعه هستید و از طرفی به دیزاین میز مطالعه خود اهمیت می دهید، به استفاده از فانوس های دکوری با شمع های تایمری یا یک لامپ کوچک، برای این کار فکر کنید.

همچنین شما می توانید یک فانوس را بر روی لامپ اتاق خواب، اتاق غذا خوری و یا حیاط خلوت خود گذاشته و علاوه بر زیبایی از لطافت نور پردازی آن لذت ببرید.

با ایده دکور با فانوس بیشتر آشنا شوید
با ایده دکور با فانوس بیشتر آشنا شوید
X