با انواع کابینت های طرح چوب آشنا شوید

با انواع کابینت های طرح چوب آشنا شوید

با انواع کابینت های طرح چوب آشنا شوید

کابینت هایی که واقعا چوبی هستند هزینه زیادی دارند و ما برای کم کردن هزینه از کابینت های طرح چوب استفاده میکنیم.در ادامه مطلب زیر با انواع کابینت های طرح چوب آشنا شوید.

کابینت طرح چوب چیست؟

همانطور که بالا اشاره کردیم ورق ام دی اف متریال اصلی انواع کابینت های امروزی است، کابینت طرح چوب هم از این قاعده مستثنا نیست. مغز درونی کابینت طرح چوب، ام دی اف است. حال می‌خواهم مراحل ساخت کابینت طرح چوب را با شما عزیزان در میان بگذارم و به شما بگوییم طی چه فرایندی ورق خام ام دی اف تبدیل به کابینت زیبا و لوکسی همچون طرح چوب می گردد. در این مدل کابینت کلاسیک از ورق های شانزده الی بیست و پنج میلیمتری استفاده می‌شود. مغز اصلی این نوع کابینت از جنس ام دی اف است و تنها یک لایه یک میلیمتری روکش طرح چوب در دو طرف درب ها پرس شده، این ورق های روکش شده سایز شده و توسط دستگاه سی ان سی ابزار خورده می‌شود و به شکل مورد نظر در می آید. کابینت طرح چوب بعد از این مراحل به قسمت رنگ کاری منتقل می شود تا به رنگ مورد نظر درآیند.

کابینت طرح چوب زیر مجموعه سبک کلاسیک با همان نقش و نگارهای جذاب است، مشخصه اصلی این سبک دکوراسیون آشپزخانه وجود حکاکی روی درب ها در کنار گره های طبیعی و رنگ شده چوب های مختلف است. وجود ستون سرستون های منبت و معرق کاری شده به زیبایی کابینت طرح چوب افزوده همچنین وجود گل و الماسه در کنار تاج و زیر چراغ زیبایی این سبک را بیش از پیش می کند. این ستون و گل ها می توانند هم رنگ کابینت آشپزخانه باشند و می توان در آنها از رنگ دوم نیز استفاده کرد. کابینت طرح چوب سبک و مدل جدید از کابینت آشپزخانه است. این مدل کابینت به اسم کابینت روکش چوب هم شناخته می شود.

طراحی کابینت در شرکت نوین کابین کاملا رایگان انجام میشه و حتی اگر کار مشتری منجر به قرارداد نشه هیچ هزینه ای بابت طراحی کابینت دریافت نمی شود همچنین می توانید از مشاوره با کارشناسان اهل فن نوین کابین به شکل رایگان استفاده کنید. در کنار این مزایا شرکت گارانتی یک ساله محصولات و خدمات پس از فروش برای منشتریان خود در نظر گرفته، همچنین شرکت و کارخانه تولید نوین کابین جهت رفاه حال مشتریانش اقدام به برپایی نمایشگاه دائمی کابینت با بیش از ده مدل کابینت کلاسیک، کابینت مدرن، و نئو کلاسیک کرده است و شما عزیزان می‌توانید از این مزایا استفاده کنید.

طراحی کابینت طرح چوب

به دلیل ترافیک کاری و تقاضای بسیار بالای شما مشتریان گرامی، طراحی رایگان کابینت آشپزخانه در شهرهای مختلف کشور به مدت هفت الی ده روز کاری زمان می برد و در صورت سفارش مشتری در بازه زمانی بیست الی چهل روزه سفارش مشتری نصب شده و تحویل داده می شود. طراحی کابینت در شرکت نوین کابین با نرم افزار 3dmax انجام می شود و از نظر کیفیت و وضوح بسیار واقعی و با اندازه‌های دقیق انجام می شود و عیناً همان کار در محیط آشپزخانه اجرا می شود. حتی شما عزیزان می توانید رنگ کابینت خود را قبل سفارش به راحتی مشاهده کنید.

پیشنهاد می‌کنم اگر به ترکیب کابینت مدرن و کلاسیک علاقمند هستید، کابینت پولیشی و کابینت پوششی (پوسته‌ای کلاسیک بر روی امکانات مدرن) رو از دست ندهید.

بهترین رنگ کابینت طرح چوب

کابینت آشپزخانه طرح چوب یکی از محبوب ترین مدل های امروزی است، کابینت طرح چوب جدید ترین محصول کابینت کلاسیک است و هر روز طرفداران بیشتری پیدا می کند، لذا از نظر کیفیت بسیار مرغوب و مقاوم است و عمر طولانی هم دارد، زیبایی حکاکی ها و ستون های نقش برجسته کلاسیک را به مزایا قبلی اضافه کنید تا علت توجه بیشتر بازار به این محصول را درک کنید. ما در این قسمت قصد دارم بهترین رنگ کابینت طرح چوب را به شما معرفی کنم از شما دعوت می‌کنم در ادامه با ما همراه باشید تا با محبوب ترین رنگ و مدل کابینت آشپزخانه طرح چوب آشنا شوید :

کابینت طرح چوب سفید

نمونه کار کابینت طرح چوب سفید رو در تصویر مشاهده می کنید، این دکوراسیون شیک شامل ستون های منبت کاری شده زیباست که نمای چشم نوازی دارد. درب های حکاکی شده کابینت کلاسیک جذابیتی دو چندان به این قسمت از خانه بخشیده است.

کابینت طرح چوب سفید

وجود دو ماشین لباسشویی و ظرف شویی در کانتر و خارج از دید حسن دیگر این آشپزخانه زیبا است. وجود تاج و زیر چراغ ابزار خورده در قسمت کابینت های دیواری به خوبی خود نمایی می کند. همانطور که مشاهده می‌کنید وجود نورگیر مناسب در محیط آشپزخانه در زیبایی و درخشانی فضا تاثیر مثبتی داشته است. جنس صفحه نصب شده روی کابینت سنگ مصنوعی کورین است که در ضخامت پنج میل ابزار خورده اجرا شده است و استفاده از دستگیره سرامیکی در این دکور آن را چشم نوازتر کرده است.

کابینت طرح چوب قهوه ای

در این آشپزخانه زیبا تصویر کابینت طرح چوب قهوه ای رو مشاهده می‌کنید که بسیار جذاب و چشم نواز است. استفاده از ستون و گل های هم رنگ در این دکور هوشمندانه بوده، همچنین وجود نور گیر طبیعی در این آشپزخانه باعث شده تا نیازی به نورپردازی زیادی نباشد و نور مورد نیاز از درب تراس و پنجره وارد محیط آشپزخانه می‌شود.

کابینت طرح چوب قهوه ای

وجود ستون ها و گل های منبت کاری شده در کنار درب های ابزار خورده زیبایی این دکوراسیون کلاسیک را دو چندان کرده است. استفاده از دستگیره سرامیکی سفید انتخاب مناسبی بوده و در کنار صفحه سفید رنگ تضاد جالبی را به وجود آورده همان طور که مشاهده می‌کنید جنس صفحه این کابینت سنگ مصنوعی کورین است. رنگ کابینت قهوه ای مناسب آشپزخانه هایی با متراز بالا هستند.

 

 

X